Prawo ochrony konkurencji i konsumentów to temat niezwykle ważny i bardzo na czasie nie tylko dla obu stron transakcji – konsumentów oraz przedsiębiorców.
W dobie transakcji internetowych, łatwego dostępu do informacji i możliwości śledzenia działalności konkurencji wsparcie prawne jest niezbędne niemal każdemu przedsiębiorcy.
Konsumenci natomiast często nie mają świadomości swoich praw, nie potrafią z nich korzystać, wikłając się w nieprzemyślane transakcje, czy ponosząc koszty, których nie są obowiązani ponosić.
Moja kancelaria pomaga uniknąć pułapek, czyhających na obie strony.
Wybrane zagadnienia
- obrót z konsumentami;
- klauzule abuzywne;
- regulaminy sklepów internetowych;
- polityki prywatności;
- umowy zawierane na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa;
- zagadnienia związane ze zwalczaniem nieuczciwej konkurencji;
- zagadnienia dotyczące praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów;
- tajemnica przedsiębiorstwa;
- umowy o zakazie konkurencji.